اخباربنر

همایش یکصد برند ملی برتر

همایش یکصد برند ملی برتر

کسب جایگاه برند برتر آموزشی در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی

همایش صد برند برتر ملی

افتخاری دیگر برای گروه آموزشی فواد میرباقری

گروه آموزشی فوآد میرباقری با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه آموزشی در سال ۱۴۰۲ در همایش یکصد برند ملی برتر موفق به کسب این مهم شده و جزو صد برند برتر ملی و پرچم دار گروه های آموزشی بوده است .

همایش یکصد برند ملی به این موضوع اشاره کرد، که برند ملی در واقع هویت یک ملت از ابعاد مختلف است و باید مانند یک نمونه عینی از یک قدرت نرم در کشورها از آن استفاده شود.همچنین در این همایش به این موضوع اشاره شد که بهترین هدیه یک کشور به مردم خود و کشورهایی که به آنها کالا صادر می‌کند، ایجاد کردن یک برند ملی قوی است.

همایش صد برند برتر ملی

خوشحال و خرسند هستیم که این افتخار را کنار خانواده بزرگ این گروه آموزشی جشن میگیریم. با امید به موفقیت های بزرگ تر در آینده نه چندان دور.

گروه آموزشی سید فواد میر باقری

این همایش با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با هدف ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، برگزار شد. این همایش با همکاری جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، سازمان متخصصین و مدیران ایران، مجمع عالی کارآفرینان و بنیاد گام دوم و با هدف جلب توجه بیشتر حوزه خصوصی برگزار گردید؛ به امید اینکه این نگاه، موجب رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

مراکز هماهنگ گروه آموزشی فواد میرباقری:

مجتمع آموزشی غیر دولتی دخترانه ساعی👈 از پیش دبستان تا پایه نهم 👈 برای دیدن سایت مجتمع کلیک کنید

مجتمع پسرانه آفرینش👈 متوسطه دوره اول و دوم👈برای دیدن سایت مجتمع کلیک کنید

آموزشگاه کنکور دخترانه سروش علم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *